Terminy nadchodzących szkoleń Wszystkie09/2019 02/09/2019 – Audytor wewnętrzny normy PN-ISO 37001:2017-05 02/09/2019 – Manipulacja – jak się nie dać zmanipulować? Destrukcyjne sekty, kontrowersyjne subkultury, współczesna duchowość 03/09/2019 – Manipulacje w Audycie (psychologia w pracy audytora) 03/09/2019 – Biały wywiad (OSINT) i analiza informacji 03/09/2019 – Potencjał różnych generacji. Komunikacja międzypokoleniowa-wzajemne rozumienie różnic i ich wykorzystywanie w życiu prywatnym i zawodowym. 03/09/2019 – Project Rescue – reanimacja Projektu w kryzysie 04/09/2019 – Dowody w postępowaniach kontrolnych i ich waloryzacja procesowa 04/09/2019 – Psychologia oszustwa – działanie osób świadomie wprowadzających w błąd oraz wybrane sposoby radzenia sobie w kontakcie z oszustem 04/09/2019 – Compliance – budowa efektywnego rozwiązania zapewniającego zgodność działania organizacji z wymogami prawa i regulacjami 04/09/2019 – Manipulacje w grupie rówieśniczej. Jak rozpoznać, że ktoś nami manipuluje i jak się chronić przed manipulacją? 05/09/2019 – Skuteczne środki antykorupcyjne w sektorze publicznym i prywatnym 05/09/2019 – Profesjonalna obsługa pasażerów. Sytuacje trudne i radzenie sobie w sytuacjach stresowych 05/09/2019 – Kodeks Etyki – jak opracować i skutecznie wdrożyć 05/09/2019 – Mediacje wynikające ze stosunków prawnych 06/09/2019 – Manipulacje w Audycie (psychologia w pracy audytora) 06/09/2019 – Audyt i kontrola – alternatywne źródła pozyskiwania informacji… 06/09/2019 – Taktyka i techniki prowadzenia wywiadów oraz przesłuchań, w tym z wykorzystaniem metody FBI 06/09/2019 – Nadużycia i oszustwa w organizacji – zapobieganie oraz wykrywanie 09/09/2019 – Najnowsze rozwiązania antykorupcyjne – polska norma PN-ISO 37001:2017-05 09/09/2019 – Taktyka i techniki prowadzenia rozmów i wywiadów 09/09/2019 – Komunikacja interpersonalna – baza dobrych relacji pracowniczych i zawodowego sukcesu 10/09/2019 – Policja/agenci służb w firmie – moje prawa i obowiązki 10/09/2019 – Mediacje i negocjacje – praktyczne strategie w dążeniu do porozumienia 10/09/2019 – RODO – zapewnienie bezpieczeństwa przedsiębiorstwa w związku z przetwarzaniem danych osobowych 11/09/2019 – Nadużycia i oszustwa w organizacji – zapobieganie oraz wykrywanie 11/09/2019 – Prowadzenie postępowań wyjaśniających w zagadnieniach Compliance 11/09/2019 – Mediacje i negocjacje – praktyczne strategie w dążeniu do porozumienia 11/09/2019 – Zarządzanie stresem i kontrola emocji 11/09/2019 – Wykrywanie oznak nieszczerości i świadomego wprowadzania w błąd 12/09/2019 – Skuteczne środki antykorupcyjne w sektorze publicznym i prywatnym 12/09/2019 – Korupcja jako wewnętrzne i zewnętrzne zagrożenie dla funkcjonowania oraz kształtowania wizerunku organizacji 12/09/2019 – Mediacje w świetle teorii sprawiedliwości naprawczej 13/09/2019 – Mobbing i dyskryminacja w miejscu pracy; wymiar psychologiczny i prawny 13/09/2019 – Prowadzenie postępowań wyjaśniających w zagadnieniach Compliance 13/09/2019 – Zagrożenie korupcją i nadużyciami – najczęstsze ryzyka i jak ich uniknąć 16/09/2019 – Sabotaż w organizacji – zapobieganie i wykrywanie zagrożeń ze strony osób zatrudnionych 16/09/2019 – Audytor wewnętrzny normy PN-ISO 37001:2017-05 16/09/2019 – Budowa rozwiązania dla sygnalistów 16/09/2019 – Manipulacja – jak się nie dać zmanipulować? Destrukcyjne sekty, kontrowersyjne subkultury, współczesna duchowość 17/09/2019 – Project Rescue – reanimacja Projektu w kryzysie 17/09/2019 – Potencjał różnych generacji. Komunikacja międzypokoleniowa-wzajemne rozumienie różnic i ich wykorzystywanie w życiu prywatnym i zawodowym. 17/09/2019 – Weryfikacja wiarygodności klienta/kontrahenta oraz przedłożonych przez niego dokumentów 17/09/2019 – Biały wywiad (OSINT) i analiza informacji 18/09/2019 – Zagrożenie bezpieczeństwa w miejscu pracy ze strony osób zatrudnionych, zwalnianych i byłych pracowników 18/09/2019 – Dowody w postępowaniach kontrolnych i ich waloryzacja procesowa 18/09/2019 – Compliance – budowa efektywnego rozwiązania zapewniającego zgodność działania organizacji z wymogami prawa i regulacjami 18/09/2019 – Manipulacje w grupie rówieśniczej. Jak rozpoznać, że ktoś nami manipuluje i jak się chronić przed manipulacją? 19/09/2019 – Zarządzanie stresem i kontrola emocji 19/09/2019 – Skuteczne środki antykorupcyjne w sektorze publicznym i prywatnym 19/09/2019 – Kodeks Etyki – jak opracować i skutecznie wdrożyć 19/09/2019 – Profesjonalna obsługa pasażerów. Sytuacje trudne i radzenie sobie w sytuacjach stresowych 20/09/2019 – Audyt i kontrola – alternatywne źródła pozyskiwania informacji… 20/09/2019 – Nadużycia i oszustwa w organizacji – zapobieganie oraz wykrywanie 20/09/2019 – Manipulacje w Audycie (psychologia w pracy audytora) 23/09/2019 – Mediator kulturowy 23/09/2019 – Psychologia oszustwa – działanie osób świadomie wprowadzających w błąd oraz wybrane sposoby radzenia sobie w kontakcie z oszustem 23/09/2019 – Komunikacja interpersonalna – baza dobrych relacji pracowniczych i zawodowego sukcesu 24/09/2019 – Mediacje wynikające ze stosunków prawnych 24/09/2019 – Mediacje i negocjacje – praktyczne strategie w dążeniu do porozumienia 24/09/2019 – Mediator transgraniczny 24/09/2019 – RODO – zapewnienie bezpieczeństwa przedsiębiorstwa w związku z przetwarzaniem danych osobowych 25/09/2019 – Nadużycia i oszustwa w organizacji – zapobieganie oraz wykrywanie 25/09/2019 – Taktyka i techniki prowadzenia rozmów i wywiadów 25/09/2019 – Zarządzanie stresem i kontrola emocji 25/09/2019 – Terroryzm (organizacje terrorystyczne, werbunek, przeciwdziałanie, aktywność w terenie, specyfika działań antyterrorystycznych) 26/09/2019 – Uwarunkowania prowadzenia biznesu w wybranym obszarze geograficznym 26/09/2019 – Mobbing i dyskryminacja w miejscu pracy; wymiar psychologiczny i prawny 26/09/2019 – Korupcja jako wewnętrzne i zewnętrzne zagrożenie dla funkcjonowania oraz kształtowania wizerunku organizacji 27/09/2019 – Zagrożenie bezpieczeństwa w miejscu pracy ze strony osób zatrudnionych, zwalnianych i byłych pracowników 27/09/2019 – W kręgu kultury Islamu (kwestie muzułmańskie, religijne, społeczności arabskich, różnic społecznych, kulturowych) 27/09/2019 – Prowadzenie postępowań wyjaśniających w zagadnieniach Compliance 30/09/2019 – Weryfikacja wiarygodności klienta/kontrahenta oraz przedłożonych przez niego dokumentów 30/09/2019 – Zarządzanie kryzysowe dla transportu publicznego 30/09/2019 – Wykrywanie oznak nieszczerości i świadomego wprowadzania w błąd