Terminy nadchodzących szkoleń

21/06/2019 – RODO – zapewnienie bezpieczeństwa przedsiębiorstwa w związku z przetwarzaniem danych osobowych
24/06/2019 – Project Rescue – reanimacja Projektu w kryzysie
24/06/2019 – Profesjonalna obsługa pasażerów. Sytuacje trudne i radzenie sobie w sytuacjach stresowych
25/06/2019 – Manipulacje w Audycie (psychologia w pracy audytora)
26/06/2019 – Weryfikacja wiarygodności klienta/kontrahenta oraz przedłożonych przez niego dokumentów
26/06/2019 – Komunikacja interpersonalna – baza dobrych relacji pracowniczych i zawodowego sukcesu
27/06/2019 – Mediacje i negocjacje – praktyczne strategie w dążeniu do porozumienia
27/06/2019 – Psychologia oszustwa – działanie osób świadomie wprowadzających w błąd oraz wybrane sposoby radzenia sobie w kontakcie z oszustem
28/06/2019 – Taktyka i techniki prowadzenia rozmów i wywiadów
28/06/2019 – Zarządzanie stresem i kontrola emocji
28/06/2019 – Wykrywanie oznak nieszczerości i świadomego wprowadzania w błąd
02/09/2019 – Manipulacja – jak się nie dać zmanipulować? Destrukcyjne sekty, kontrowersyjne subkultury, współczesna duchowość
03/09/2019 – Manipulacje w Audycie (psychologia w pracy audytora)
03/09/2019 – Potencjał różnych generacji. Komunikacja międzypokoleniowa-wzajemne rozumienie różnic i ich wykorzystywanie w życiu prywatnym i zawodowym.
03/09/2019 – Project Rescue – reanimacja Projektu w kryzysie
04/09/2019 – Psychologia oszustwa – działanie osób świadomie wprowadzających w błąd oraz wybrane sposoby radzenia sobie w kontakcie z oszustem
04/09/2019 – Manipulacje w grupie rówieśniczej. Jak rozpoznać, że ktoś nami manipuluje i jak się chronić przed manipulacją?
05/09/2019 – Profesjonalna obsługa pasażerów. Sytuacje trudne i radzenie sobie w sytuacjach stresowych
05/09/2019 – Mediacje wynikające ze stosunków prawnych
06/09/2019 – Manipulacje w Audycie (psychologia w pracy audytora)
06/09/2019 – Taktyka i techniki prowadzenia wywiadów oraz przesłuchań, w tym z wykorzystaniem metody FBI
09/09/2019 – Taktyka i techniki prowadzenia rozmów i wywiadów
09/09/2019 – Komunikacja interpersonalna – baza dobrych relacji pracowniczych i zawodowego sukcesu
10/09/2019 – Mediacje i negocjacje – praktyczne strategie w dążeniu do porozumienia
10/09/2019 – RODO – zapewnienie bezpieczeństwa przedsiębiorstwa w związku z przetwarzaniem danych osobowych
11/09/2019 – Mediacje i negocjacje – praktyczne strategie w dążeniu do porozumienia
11/09/2019 – Zarządzanie stresem i kontrola emocji
11/09/2019 – Wykrywanie oznak nieszczerości i świadomego wprowadzania w błąd
12/09/2019 – Mediacje w świetle teorii sprawiedliwości naprawczej
13/09/2019 – Mobbing i dyskryminacja w miejscu pracy; wymiar psychologiczny i prawny
16/09/2019 – Sabotaż w organizacji – zapobieganie i wykrywanie zagrożeń ze strony osób zatrudnionych
16/09/2019 – Manipulacja – jak się nie dać zmanipulować? Destrukcyjne sekty, kontrowersyjne subkultury, współczesna duchowość
17/09/2019 – Project Rescue – reanimacja Projektu w kryzysie
17/09/2019 – Potencjał różnych generacji. Komunikacja międzypokoleniowa-wzajemne rozumienie różnic i ich wykorzystywanie w życiu prywatnym i zawodowym.
17/09/2019 – Weryfikacja wiarygodności klienta/kontrahenta oraz przedłożonych przez niego dokumentów
18/09/2019 – Zagrożenie bezpieczeństwa w miejscu pracy ze strony osób zatrudnionych, zwalnianych i byłych pracowników
18/09/2019 – Manipulacje w grupie rówieśniczej. Jak rozpoznać, że ktoś nami manipuluje i jak się chronić przed manipulacją?
19/09/2019 – Zarządzanie stresem i kontrola emocji
19/09/2019 – Profesjonalna obsługa pasażerów. Sytuacje trudne i radzenie sobie w sytuacjach stresowych
20/09/2019 – Manipulacje w Audycie (psychologia w pracy audytora)
23/09/2019 – Psychologia oszustwa – działanie osób świadomie wprowadzających w błąd oraz wybrane sposoby radzenia sobie w kontakcie z oszustem
23/09/2019 – Komunikacja interpersonalna – baza dobrych relacji pracowniczych i zawodowego sukcesu
24/09/2019 – Mediacje wynikające ze stosunków prawnych
24/09/2019 – Mediacje i negocjacje – praktyczne strategie w dążeniu do porozumienia
24/09/2019 – RODO – zapewnienie bezpieczeństwa przedsiębiorstwa w związku z przetwarzaniem danych osobowych
25/09/2019 – Taktyka i techniki prowadzenia rozmów i wywiadów
25/09/2019 – Zarządzanie stresem i kontrola emocji
26/09/2019 – Mobbing i dyskryminacja w miejscu pracy; wymiar psychologiczny i prawny
27/09/2019 – Zagrożenie bezpieczeństwa w miejscu pracy ze strony osób zatrudnionych, zwalnianych i byłych pracowników
30/09/2019 – Weryfikacja wiarygodności klienta/kontrahenta oraz przedłożonych przez niego dokumentów
30/09/2019 – Wykrywanie oznak nieszczerości i świadomego wprowadzania w błąd