Prowadzenie postępowań wyjaśniających w zagadnieniach Compliance

Profil słuchacza

Tematyka skierowana do osób odpowiedzialnych za prowadzenie postępowań wyjaśniających w przypadkach naruszenia zasad wewnętrznych, obowiązujących w firmie/organizacji, a także do osób nadzorujących prowadzenie takich postępowań.

Korzyści

Zrozumienie specyficznych wymagań i oczekiwań stawianych osobom prowadzącym postępowania wyjaśniające w obszarze Compliance, szczególnie w przypadkach dotyczących naruszeń zasad etycznych lub określenia, czy takowe zasady nie zostały naruszone. Zapoznanie się ze sposobami prowadzenia postępowań w przypadku, gdy potencjalne problemy dotyczą wyższej kadry managerskiej.

Agenda

  • Specyfika postępowań wyjaśniających w obszarze Compliance
  • Źródła informacji prowadzących do wszczęcia postępowania wyjaśniającego
  • Rodzaje zagadnień i nieprawidłowości najczęściej objętych odpowiedzialnością Compliance
  • Zasady zbierania informacji dotyczących zgłoszonych przypadków nieprawidłowości
  • Prowadzenie rozmów z osobami objętymi postępowaniem
  • Wnioskowanie
  • Przygotowanie raportu i dokumentacja
  • Weryfikacja zgłoszeń dotyczących potencjalnych nieprawidłowości.
  • Wykorzystywanie danych systemowych i ogólnodostępnych do testowania hipotez dotyczących zdarzenia.
  • Prowadzenie rozmów z osobami zaangażowanymi w zdarzenie.
  • Weryfikacja hipotez w ramach postępowania.
  • Zbieranie danych w organizacji.
  • Przygotowanie raportu z postępowania.
  • Dokumentacja przeprowadzonych prac.

Zapytanie ofertowe

1 + 11 =

Czas trwania:

1 dzień

Cena:

1100 PLN netto

Miejsce:

Akademia Bezpieczeństwa Biznesowego nFlo, ul. Ogrodowa 58

Termin:

13/09/2019