Profesjonalna obsługa pasażerów. Sytuacje trudne i radzenie sobie w sytuacjach stresowych

Profil słuchacza

Szkolenie dla Kierowców i obsługi transportu

Korzyści

Uczestnicy poznają typologię Pasażerów i dowiedzą się:

  • Jak dopasować rozmowę do stanu emocjonalnego oraz typu osobowości rozmówcy?
  • Co zrobić by Pasażerowie wysłuchali argumentów?
  • Jak radzić sobie z obsługą Pasażera w sytuacjach konfliktowych?
  • Jak radzić sobie ze stresem podczas trudnej rozmowy z Pasażerem?
  • Jak reagować na zarzuty ze strony Pasażera?

Uczestnicy wykształcą i utrwalą postawy:

  • otwartości na innych,
  • akceptacji różnic między ludźmi,
  • szacunku dla siebie i innych,
  • zaangażowania i odpowiedzialności za relacje
  • wzmocnienia chęci do pokonywania własnych ograniczeń w komunikowaniu,
  • zmiany przekonania, że za rozumienie komunikatu odpowiada odbiorca,
  • poczucie pewności siebie,
  • wzmocnienia motywacji do pracy nad sobą i odpowiedzialności za jasną, zwięzłą
    i konsekwentną komunikację.

Agenda

  • skuteczne porozumiewanie się w sytuacji konfliktowej,
  • wpływanie na zmianę czyjegoś sposobu postępowania i/lub przekonań,
  • otwarte i bezpośrednie komunikowanie się z innymi,
  • rozumienie zachowań innych ludzi,
  • konstruktywne zachowaniaw trudnych sytuacjach interpersonalnych, 
  • tworzenia przyjaznej atmosfery,
  • reagowanie na odmienność,
  • stosowanie technik komunikacji jak wyjaśnianie, parafraza, odzwierciedlanie
  • operowanie empatią.                                                                                                                

Zagadnienia

 

Zapytanie ofertowe

6 + 8 =

Czas trwania:

1 dzień

Cena:

1100 PLN netto

Miejsce:

Akademia Bezpieczeństwa Biznesowego nFlo, ul. Ogrodowa 58

Terminy:

19/09/2019