Praca w odmiennym środowisku kulturowym – dla pracowników linii lotniczych i żeglugi.

Profil słuchacza

Menadżerowie odpowiedzialni za strategie rozwoju pracowników firm-przewoźników pasażerów.

Korzyści

Szkolenie ma na celu dostarczenie uczestnikom wiedzy w zakresie odmienności kulturowych od doświadczeń europejskich, a także najważniejszych aspektów zapewniania komfortu podróży i obsługi pasażerów.

Agenda

  • pojęcie, elementy kultury i ich wpływ na zachowania
  • świadomość kulturowa
  • główne orientacje kulturowe
  • stereotypy i uprzedzenia
  • co wolno, a co jest zakazane w danym obszarze
  • międzykulturowa komunikacja
  • szok kulturowy
  • mieszkańcy danego obszaru
  • system edukacyjny, pomocy medyczne w obszarze X
  • transport w obszarze X
  • odmienności kulturowe, potencjalne zagrożenia oraz szanse
  • komunikacja i negocjacje międzykulturowe

Zagadnienia

 

Zapytanie ofertowe

10 + 13 =

Czas trwania:

1 dzień

Cena: