Komunikacja międzykulturowa (z uwzględnieniem negocjacji międzykulturowych oraz różnic kulturowych i religijnych)

Profil słuchacza

Funkcjonariusze i pracownicy służb bezpieczeństwa Państwa oraz służb socjalnych

Korzyści

Dostarczenie uczestnikom wiedzy, dotyczącej różnic komunikowania się różnych kultur.

Agenda

  • Relacje wielokulturowości z międzykulturowością.
  • Wyzwania, szanse i zagrożenia międzykulturowości w kontekście służb mundurowych.
  • Kontekst międzykulturowy w osiąganiu celów wojskowych.
  • Rola religii i tradycji w operacjach reagowania kryzysowego.
  • Negocjacje w operacjach reagowania kryzysowego.
  • Przygotowanie i prowadzenie negocjacji.
  • Wybrane problemy dyplomacji w operacjach reagowania kryzysowego.
  • Międzykulturowość w dyplomacji.
  • Różnice międzykulturowe.
  • Praktyka „case study” – ćwiczenia.

Szczegółowy zakres i tematyka szkoleń są zawsze dostosowywane do indywidualnych potrzeb i życzeń klienta. 

Zajęcia typu „case study” – oznaczają specjalistyczne ćwiczenia opracowane na potrzeby danego szkolenia i ich wewnętrznych preferencji

Zagadnienia

 

Zapytanie ofertowe

2 + 3 =

Czas trwania:

1 dzień

Cena: