Komunikacja interpersonalna – baza dobrych relacji pracowniczych i zawodowego sukcesu

Profil słuchacza

Szkolenie dedykowane dla osób zainteresowanych tematyką komunikacji interpersonalnej.

Korzyści

Optymalizacja porozumienia i zrozumienia pomiędzy pracownikami.

Agenda

  • Otwartość interpersonalna i sposoby budowania relacji zawodowych.
  • Jak powinno być, a jak jest? – model i analiza procesu komunikacyjnego.
  • Od czego i jak zacząć? – autoprezentacja i nawiązanie kontaktu z uwzględnianiem kontekstu sytuacyjnego oraz celu kontaktu.
  • Co i jak chcę zakomunikować? – cztery wymiary komunikacji: rzeczowa zawartość, ujawnienie informacji o sobie, ocena relacji, apel – nakłanianie innych do działania.
  • Jak mówić, by inni słuchali? – sprawne nadawanie komunikatów, spójność treści, formy i języka ciała.
  • Na czym mi zależy i jak o to zapytać? – pozyskiwanie potrzebnych informacji.
  • Kiedy dowiem się najwięcej? – słuchanie, otwartość, ciekawość, korygowanie nieporozumień.
  • Czego inni nie widzą, nie słyszą, nie mówią – uwzględnianie różnić interpersonalnych i potrzeb komunikacyjnych.
  • Co przeszkadza w rozmowie i porozumieniu? – zewnętrzne i wewnętrzne bariery w komunikacji.
  • Jak słowa wpływają na emocje? – konstruktywna dyskusja, zapobieganie konfliktom i eliminacja niepotrzebnych sporów.
  • Kiedy wiem, że wszystko idzie dobrze? – udzielanie informacji zwrotnych.
  • Jak dobrze jest zakończyć kontakt? – początek, innej nowej relacji oraz współpracy.

Zagadnienia

 

Zapytanie ofertowe

14 + 3 =

Czas trwania:

1 dzień

Cena:

1100 PLN netto